یو پی اس ساختمانی چیست
اطلاعات کامل در رابطه با خرید و فروش انواع یو پی اس با برندهای ایرانی، اروپایی و آمریکایی
یو پی اس ساختمانی چیست
شنبه 2 مرداد 1400 ساعت 16:50 | بازدید : 59 | نویسنده : یوپی اس یزد | ( نظرات )

UPS اساساً یک منبع تغذیه بدون وقفه است. همان منبع تغذیه ای که بیشتر کار تأمین برق مورد نیاز بار است و بدون وقفه است. از طرف دیگر ، این ابزار به عنوان یک منبع تغذیه بدون وقفه ، با استفاده از انرژی ذخیره شده در باتری خود ، انرژی کاملاً ذخیره شده مصرف شده در خانه ها و آپارتمان ها را برای مدت زمان محدود فراهم می کند.

UPS یک دستگاه رابط است که بین دستگاه مصرف کننده برق و برق شهری قرار دارد. علاوه بر تنظیم و تثبیت توان شبکه ، از نوسانات و صدای اضافی که باعث تصادف دستگاه ها می شود نیز جلوگیری می کند.

مهمترین و اصلی ترین کاربرد UPS زمانی است که برق شهر قطع شود. وقتی این اتفاق می افتد ، دستگاه بلافاصله به خط می آید و شروع به کار می کند. به عبارت دیگر ، برای اتصال آن نیازی به روشن یا خاموش کردن دستگاه نداریم

با استفاده از این ویژگی کلیدی ، UPS از خساراتی که ممکن است به دلیل خرابی و عدم کارکرد دستگاه ایجاد شود جلوگیری می کند. بنابراین ، این ابزار از دستگاه های حساسی که باید دائماً روشن شوند جلوگیری می کند.

این دستگاه های همه کاره دارای فیلتری به نام فیلتر الکترونیکی هستند که صدا و نوسانات برق شهر را از بین می برد. همچنین از تجهیزات در برابر صاعقه و همچنین الکتریسیته ولتاژ محافظت می کند. همچنین لازم به ذکر است که این UPS ها جریان را به همان شکل یک موج ثابت که دارای شکل یکنواخت است ، به تجهیزات کاربران می رسانند. این تجهیزات ارزشمند انواع و اندازه های مختلفی دارند.

یکی از رایج ترین انواع آن ، UPS مدار آنلاین است. دلیل محبوبیت این یو پی اس ها این است که قادر به محافظت مطلوب هستند. احتمال اتصال کوتاه یا شارژ ناگهانی در مدار یا هرگونه خطر الکتریکی دیگر در یو پی اس خوب صفر است. بنابراین ، این نوع UPS ها از درجه ایمنی خوبی برخوردار هستند. واحد اندازه گیری UPS ، توان یا حاصلضرب ولتاژ در جریان خروجی است.

همانطور که می دانید ؛ برق شهری ، که در واقع برق مصرفی برای خانه ها و آپارتمان ها است. گاهی اوقات نوسان دارد که می تواند صدمات جدی به لوازم خانگی وارد کند.

در واقع لوازم خانگی مانند یخچال ، کولر ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی و ... به نوسانات الکتریکی حساس هستند و بعد از مدتی یا شاید حتی در هنگام نوسان اول (در صورت شدید بودن) دچار مشکل می شوند. به منظور جلوگیری از این مشکل می توان از محافظ های الکتریکی استفاده کرد.

همانطور که اشاره شد؛ یو پی اس در اصل وسیله ای است که با قرار گرفتن در بین منبع برق شهر و مواد مصرفی ، توان ورودی را تثبیت می کند و همچنین از نفوذ صدا و نوسانات جلوگیری می کند.

مهمترین و مهمترین وظیفه یو پی اس ذخیره انرژی ورودی در باتری یو پی اس و وارد نمودن آن بلافاصله پس از قطع برق در مدار است.

یو پی اس ها معمولاً تا 4 ساعت در یک آپارتمان با وسایل استاندارد مانند تلویزیون ، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی ، یخچال و ... می توانند برق تولید کنند. در موقع لزوم. به همین دلیل است که بهترین توصیه در مورد یو پی اس مناسب برای آپارتمان ها و خانه ها اساساً همان یو پی اس با قدرت 500 تا 5000 آمپر است. با این حال ، در مواقع استثنایی که خانه شما بزرگتر یا مبله تر است. همچنین می توانید از یو پی اس با قدرت 10000 آمپر استفاده کنید.

با این حال ، بهترین و اصولی ترین روش برای انتخاب باتری مناسب UPS برای خانه ، استفاده از توان تمام لوازم خانگی برای متخصصان شرکتی است که UPS را از آن خریداری می کنید. اعلام کنید مناسب ترین باتری را به شما معرفی می کنیم.

منبع:https://cactoos.net/blog/ups-for-houses-and-apartments/



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات و اطلاعات کامل یو پی اس در یزد و آدرس upsyazd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 80
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 11
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 19
:: بازدید ماه : 44
:: بازدید سال : 543
:: بازدید کلی : 8854